Thursday, October 2, 2014

Day 9: Siapa 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Anda?

Assalamualaikum.

#30DaysChallenge-Day 9

Siapa 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Anda?
Adakah Tom Cruise? Brad Pitt? Atau Hans Isaac?

Hari ini tajuk 30-Days Challenge adalah 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Anda.

....................................................krik.krik.krik......................................................

Blank.

Soalan begini memang selalunya akan mematikan sel-sel neuron dalam otak aku. Bukan sebab aku tak pernah tertarik dengan lelaki. Lekk-lek...aku normal kayyh? Tapi maybe sebab faktor yang aku ni pemalu *ehem* dan sikap aku yang feelingless.

Tapi, aku cuba juga ingin memberikan jawapan yang terbaik supaya tak menghampakan korang yang dah sudi buka blog aku ni. hehe. Thank you so much, babe. 


1) Flynn Rider


Walaupun Flynn Rider ni penyamun tapi pasal watak dia lawak dalam cerita Tangled. Aku kasi lepas je yang bab "penyamun" tu. Kann aku dah cakap...semua benda yang kelakar memang akan attract aku? Haha.

2) Lewis


Aku attracted to Lewis sebab dia punya quote "Keep Moving Forward" tu and Plus, Lewis ni banyak ciri-ciri positif as rajin, x mudah putus asa and banyak idea.. Btw, Aku suka cartoon Meet The Robinson ni!!! Best!

3) David Gordo


Gordo ni attract aku dengan Friendship value yang ada pada watak dia. Gordo je aku suka, Adam Lamberg *rollingeyes-blerghhh. 

p/s: Lizzie Mcguire was my favourite TV series masa budak2 dulu.

4) Bakti Arjuna Fitri


budak kecik ni sebab dia comeellll.

and the last one,

5) Nick Jonas


sebab comel gak.. eh?? u'olls can check it out here.

So, Siapa 5 Jejaka Pilihan korang?

Thanks for reading :)

Previous Challenges:

Day 1                                       Day 6
Day 2                                       Day 7
Day 3                                       Day 8
Day 4
Day 5

1 comment:

  1. dari segi appearance, cik fafa suka lelaki yang senyum manis macam tom welling. hehe

    ReplyDelete