Monday, October 20, 2014

Day 17: 5 Perkara Yang Sinuha rindu

Assalamualaikum.

30DaysChallenge-Day17

Haii! Lama tak buat 30Days Challenge ni.
So, Let's Start!!!

5 Perkara Yang Sinuha Rindu


1) Family


Ok. Ni jawapan common tapi kena letak first jugak. hehe.

2) Makanan Malaysia

Bila dah start kelas,
kadang-kadang tengahari kena isi perut dengan biskut/makanan ringan sebab ada kelas and tak sempat. Kalau bernasib baik, sempatlah makan di kafe which is sangat tak menyelerakan.
Sejujurnya, aku yang jemu. XD

So, Kalau rajin,,Gigihlah aku membawa bekal ke universiti (eleh, roti/nasigoreng je punnn) sebab memang tahu perut ni kriuk..kriuk.. tak tahan lapar and bila tengok makanan cafe, huh! sigh.

Then,barulah rasa;

"Mana makanan malaysia?" T_T

3) Zaman Sekolah

Mengadakann?
Time zaman sekolah selalu cakap:

"Bilalah nak habis sekolah ni?"

Sekarang,

"Rindunya zaman sekolah."

 tak punnn...

 "Bila nak habis belajar ni?"

Ciss. manusia tak tau bersyukur. Haha.

 4) Aktiviti Tarian





Aku rasa aktiviti ni ibarat mengikis sifat "nerd" aku, sebab pasal tarianlah, Aku rasa "circle of friends" aku mengembang. ehehek. Pastu, dapat experience banyak benda!

hmm. Banyaklahhh! Malas je nak cerita pasal pertembungan dengan species lain and kisah makhluk ghaib.
Takut karang berhantu pulak blog ni. LOL!

 5) Cuti Sem 3 Bulan

Haa! ni lagi mengada. baru sebulan lebih naik cuti tapi, dah terfikir nak cuti balik.
Tumbuk sikit!!!

Haa~ so, apa perkara yang korang rindu?

2 comments:

  1. ewaahh2, pandai berjoget jugak ya. cik fafa aktiviti joget yang pernah join ialah aerobik ja. haha

    yang no 3 tu memang sama. sekarang dah habis belajar rasa rindu pulak nak belajar lagi. kalau di u, asyik dok menghitung hari ja bila nak konvo..

    ReplyDelete
  2. rindu arwah papa akak :')

    belajar la masak kalau rindu masakan malaysia :D

    ReplyDelete