Friday, September 12, 2014

Shooting project di Country Garden

Assalamualaikum.

Tajuk aku memang fefeeling benar macam retiss gituwh. Padahal, bukan aku yang jadi Actress. Poyoss sangat kann?

Haiii uolls'
Ok.
Dekat Johor Bahru ni ada satu tempat nama Country Garden baru buka. Dekat Danga Bay. Lawa tempat dia, ala-ala bali gitu. Masuk je dari parking lot, ada transport yang macam kereta golf amik kita untuk bawa ke main entrance. Tak kena bayar pun. Rasa macam exclusive gitu. fefeeling orangkaya sikit.

But actually, tempat ni memang untuk orang kaya pun. Dorang rancang nak buat satu housing area 5-Star punya. Masuk je ada satu plan area yang dorang buat. Bangunan bertingkat-tingkat. Memang kaya giloss lah. Pastu, ada tempat relax macam ginikan. memang rasa macam duit berjuta sangat dalam poket.

Nak feeling juga jadi Mak Andam. Choiii!

Haa~ tapi tujuan aku datang ke sini dengan kawan-kawan aku bukanlah untuk membeli rumah/apartmen *takmampuuolls. Tapi tujuan kitorang adalah untuk membuat video Teaser Phylox Princess Project---kata dekat sini cantikk sangat kannn.
Haa! InsyaAllah, nanti after everything is ready, aku akan share dengan korang.

Yang edit-edit video ni pulak kawan aku lagi sorang, dia memang terorlah bab2 computer/gadget/buat video ni. Memang macam video editor tergempakk di tempat kitorang. Aku ni pun ikut-ikut je. Tolong2. Padahal kerja aku kena fikir activities and nama creative untuk project ni. Entah apa jelah yang jadi nanti. *pusingkepalaku*

Main Actress.

Tadaa~ Nilah main actress kitorang. Cun kann? Dia single tapi heart is taken. Wahaahahahahah XD

Hmm, Aku harap sangat Phylox Princess Project ni berjaya and Happening! Nak sangat rasa puas buat benda ni. Semoga semuanya dipermudahkan. :)


Thanks for reading. 

6 comments:

  1. MAKKKKK AIIIIIIII!!gambar last tuh mcm PROM queen jer..huuhuuhuuu..moga project sukses!amin :D

    ReplyDelete
  2. main actress cantik..mask tu pun lawo...:D anda di tag
    http://fadhleyanie.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  3. macam best je keja2 buat video and shoot2 segala ni. must be another interesting experience for you..all the best..okeh..

    ReplyDelete