Friday, September 26, 2014

Day 2: 5 Cara Memenangi Hati Sinuha

Assalamualaikum.

#30DaysChallenge- Day 2

5 Cara Memenangi Hati Sinuha


Actually, tulang pipi aku naik bagai ditarik jutaan rama-rama bila baca tajuk ni. Bhahaha. Seriously, aku memang tak open sangat kalau bab-bab nak "win" hati ni sebab seperti yang aku kata-- aku ni feelingless and memang entah. tak amik port.

Okay. So, Let's not talk in "Love" aspect. Aku akan cakap in general.*akupunsatu, tak semestinya memenangi hati ni kena "boys" kann?*
So, basically aku akan mudah tertarik dengan:

1) Perkara yang kelakar.

Everything yang buat aku gelak & ketawa,,, aku suka! *sengihkambingjap*.
Kira semua yang kelakarlah jadi pilihan aku, sebab tu mostly aku senang rapat dengan kawan-kawan yang bengong, gila-gila & kecoh.
Kawan-kawan yang macam ginilah yang akan buat aku ketawa bila aku ingat kat dorang.

2) Ice-cream
Sebenarnya aku dulu ada satu habits, dimana kalau aku sedih mesti nak ice-cream sebab aku percaya bila makan benda-benda yang manis akan membuatkan kita release stress and suntik hormon bahagia. Haha. Tapi tu pun dululah...masa zaman budak sekolah menengah. Sekarang punn,, kadang-kadang teringin gak bila kita sedih, orang belanja ice-cream. Hehe

3) Aktiviti yang Bold and Menarik
Aku akan tertarik dengan kawan yang boleh buat benda Bold and Menarik dengan aku. Contohnya macam Bungee Jumping/Naik Slide Tinggi/ Extreme activities... apa-apa yang mencabar dan mendebarkan. Jeng..Jeng...Jeng...

apa lagi eh yang boleh "win" hati aku ni?hmm...
tapi kalau aku merajuk,,, *jaritelunjukbouncefewtimestogether*-lulz, gediklah tuuwww.
cara nak "win" balik adalah.......................................

4) Say Sorry 
 Minta maaf dengan ikhlas je. Tak susah pun... nanti lama-lama aku cool gak.Tapi kalau ego kau meninggi ke langit, memang hatt-ttuii lah kawan macam gini. Nak makan kasut aku???

5) Leave me alone.
Leave me alone and biar aku cool dulu, nanti aku dah okay aku keluarlah dari kepompong aku. Haha. senang gilerwzz kan actually nak pujuk aku...

cuma the problem is......

"boleh detect kerw.... kalau aku merajuk?"


No comments:

Post a Comment