Thursday, December 27, 2012

Cycling in winter

Assalamualaikum.
Ape khabar disana? harap sihat2 aje. 


Nampak x keEKSAITEDtan dye? 

Practically, on 21 Disember 2012. Supposedly, ni 1st day study leave kitorang tapi... kitorang berjimba-ing on our first day.

      Pagi tu semua dah pakat tak tido' lepas subuh padahal selalunya bangunan asrama ni akan sunyi selepas solat subuh dan mathurat. Mungkin faktor2 berlakunya keadaan ini adalah disebabkan kami "melarikan" diri. Sebab apa "melarikan" diri. Biar aku dan kawan2 jerlah tau apa kebenarannya. hehe. *senyumnakal*


    Kitorang ke montaza naik tramco. Harga tambang pergi balik 3L.E jek which is RM1.50. Murahh bhaii..kalau kau kat M'sia nak pergi tempat sejauh tu dengan tambang semurah tu...seriyers wa cakap lu. Lu xkan dapat. XAKAN! *sorytergengster* 

   *sopan* lepastu, sampai jek kat sane. kitorang pun ape lagi. Amik gambarlah. Kitorang kan memang bajet modelling. heh :P Kitorang sarapan dulu. picnik. picnik. After that, kitorang pergilah tempat menyewa basikal.

cut.cut.cut

cop. Ade cerita penting lagi dari ni. Ini adalah hari pertama mulut aku keluar asap. HOH! HOH! eksaited giler. Ni baru aku rase cam study ober-C. Memang x habis2 aku ber HOH!-HOH! dengan kawan aku. Yelah,1st time. Time ni suhu 11degree. Tapi sayang, sekejap jek, lepas tu dah takde. Bak kata Daya, Asap keluar bile suhu badan kita tak biasa dengan suhu luar, kalau suhu badan dah biasa, dia dah tak keluar asap. Pastu aku terfikir.

Dear body, why u so fast get used to this temperature?

     k continue. Sewa basikal 1hour-7geneh. Memang bestlah, maklumlah dah lama x dapat main basikal. Semua pun macam mengimbas kembali memori zaman kanak2. Haha. 

Ok. Masa tengah cycling. Hujan turun membasahi bumi.

   Conclusionnye, semua berjalan dengan lancar. Kami balik dengan selamat. Balik jek dah pukul 10.00pagi. Pastu, kami terlentang sampai pukul duesetengah. Memang penat giler ! ! ! tapi papepun memang enjoy. we have a blast!

and lastly, (dah conclusion,lastly pulekk, ilmu mane ko blajaw ni jah!)

Nampak x how hard i tried to get the best picture so that aku boleh tunjuk dkt family aku yg it's winter here!!!


kbye. sincerely ME.

No comments:

Post a Comment